
Jaarverslag klachten 2024
Voor je ligt het Jaarverslag klachten Hecht 2024. Hiermee geeft Hecht inzicht in de veranderingen in het proces van de klachtenopvang in 2024 en de ontvangen klachten in datzelfde jaar. Tenslotte wordt er vooruitgeblikt naar de stappen die gemaakt worden in het proces van klachtenopvang.
Met het onderbrengen van de klachtenopvang bij de afdeling Kwaliteit medio 2024 is aan de
verbeteropgave van de klachtenbemiddeling een belangrijke impuls gegeven. Hiermee is
een start gemaakt met het vergelijken en samenvoegen van het klachtproces van de RAV en
het klachtproces van de overige onderdelen van Hecht. Binnen Hecht zijn er twee
klachtenfunctionarissen, die inzetbaar zijn voor het geheel aan klachten, waarbij zij elkaar
kunnen vervangen en elkaar collegiaal kunnen bijstaan. Met het samenvoegen wordt een
verbetering aangebracht in de klachtenopvang, zowel op proces als inhoud. Dit bevordert de
samenhang van de behandeling van klachten binnen Hecht.
Lees hier het complete jaarverslag.
Meer ontwikkelingen
Algemeen Bestuur heeft besloten over bezuinigingen op diensten van Hecht

Voorgenomen besluit over bezuinigingen op diensten van Hecht

GHOR Hollands Midden van Hecht naar Veiligheidsregio Hollands Midden

We willen talenten tot bloei laten komen
